تحقیق-تعیين-ميزان-افسردگي-در-دانشجويان-خوابگاهي-و-غيرخوابگاهي-و-تأثير-آن-بر-پيشرفت-تحصيلي
تحقیق تعیين ميزان افسردگي در دانشجويان خوابگاهي و غيرخوابگاهي و تأثير آن بر پيشرفت تحصيلي
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 85
حجم فایل: 66 کیلوبایت
قیمت: 9800 تومان

توضیحات:
پایان نامه روانشناسی با موضوع تعيين ميزان افسردگي در دانشجويان خوابگاهي و غيرخوابگاهي و تأثير آن بر پيشرفت تحصيلي، در قالب فایل word و در حجم 85 صفحه.

چكيده:
پژوهش حاضر قصد دارد به بررسي رابطه بين افسردگي و پيشرفت تحصيلي و تفاوت آن در دو گروه خوابگاهي و غيرخوابگاهي بپردازد. در واقع بدنبال پاسخ به اين سؤال است كه آيا محيطي مانند خوابگاه مي‌تواند با ايجاد افسردگي بر پيشرفت تحصيلي دانشجويان تأثير بگذارد؟
براي رسيدن به هدف مذكور از طرح - پس رويدادي (علي - مقايسه‌اي) استفاده كرديم جامعه و نمونه پژوهش حاضر كل دانشجويان دختر در حال تحصيل رشته روانشناسي دانشگاه شهيد بهشتي تهران مي‌باشد كه كل جامعه بعنوان نمونه مورد مطالعه قرار گرفت.
داده‌هاي مورد نظر براي متغير افسردگي از طريق پر كردن سياهه افسردگي بك و براي پيشرفت تحصيلي معدل ترم گذشته دانشجويان جمع‌آوري شد.
براي تجزيه و تحليل آماري داده‌هاي از ضريب همبستگي پيرسون و t دو گروه مستقل استفاده گرديد نتايج پژوهش نشان داد بين ميزان افسردگي و پيشرفت تحصيلي رابطه معناداري وجود دارد.

فهرست مطالب:
چكيده    
مقدمه    
فصل اول: گستره علمي مسئله مورد بررسي
1- بيان مسئله     
2- اهميت و ضرورت پژوهش     
3- اهداف    
4- فرضيه‌هاي پژوهش     
5- متغيرها و تعريف عملياتي آنها     
6- خلاصه     
فصل دوم: مرور تحليل يافته‌ها در زمينه بررسي حاضر
1- مباني نظري     
الف افسردگي (مفهوم و نظريه‌هاي مربوط به آن)    
روان تحليل‌گري     
رفتاري‌نگر    
شناختي    
زيست‌شناختي     
انواع     
ميزان شيوع     
ب- پيشرفت تحصيلي     
2- يافته‌هاي پژوهشي     
3- خلاصه     
فصل سوم: فرآيند روش شناختي
1- انتخاب نمونه     
الف- جامعه و نمونه     
2- ابزار گردآوري اطلاعات     
الف- معرفي سياهه     
ب- روش اجرا و نمره‌گذاري     
ج- اعتبار و پايايي     
3- طرح تحقيق و روشهاي آماري     
الف- طرح تحقيق     
ب- روشهاي آماري     
4- خلاصه     
فصل چهارم: ارائه و تحليل نتايج كمي
1- ارائه داده‌هاي توصيفي بدست آمده     
2- بررسي نتايج در چهارچوب بدست آمده     
الف- نتايج حاصل از رابطه بين افسردگي و پيشرفت تحصيلي    
ب- نتايج آزمون t در متغير افسردگي     
ج- نتايج آزمون t در متغير پيشرفت تحصيلي     
3- خلاصه    
فصل پنجم: بحث و نتيجه‌گيري
1- بحث و بررسي درباره يافته‌ها     
2- جمع‌بندي و نتيجه‌گيري     
3- كاربرد نتايج     
4- محدوديت‌ها    
5- پيشنهادات    
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


ایگل44 افسردگي ,پيشرفت ,تحصيلي ,نتايج ,دانشجويان ,    الف ,پيشرفت تحصيلي ,خوابگاهي و ,و غيرخوابگاهي ,ميزان افسردگي ,بر پيشرفت ,تعیين ميزان افسردگي ,تحقیق تعیين ميزانمنبع

تحقیق ارزیابی مشتری مداری بر اساس مدل سروکوال در شهرداری های استان مازندران- مطالعه موردی

پرسشنامه ارزیابی زیرساخت های مدیریت دانش در سازمان

تحقیق سازمانهای شبکه ای

مقاله ترجمه شده الگوی تصمیم گیری چند معیاره برای اولویت دادن به فعالیت های پروژه

پاورپوینت هوش مصنوعی

پاورپوینت اقتصاد دانش محور

تحقیق ارزیابی عملکرد به روش ترکیبی AHP،BSC و TOPSIS (فایل word)

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

نوروز 1397 طراحی مدرن تدریس خصوصی دوم دبستان آموزش اندروید فروش بهترین کاغذ دیواری خدمات نماشویی ارزان اسرا نوین هر چی بخوای هست طلاق توافق | مراحل و شرایط طلاق توافقی خرید انواع بهترین شیر برقی پنوماتیک